vrijdag 11 februari 2011

verhuizen

 1 Februari ben ik gaan samenwonen met mijn vriend Jop. Daarvoor ben ik vanuit het de stad verhuisd naar het platteland. En omdat ik hier nog geen werk heb. En ik de grote stad gewend ben ging het platteland al snel vervelen. Het werd dus tijd om maar weer is te gaan hobbyen maar wat? En toen kwam mijn schoonzus met scrapkaarten. Even opgezocht op google om te kijken wat het precies was en het zag er super leuk uit. Scrap spullen had ik nog zat dus kon meteen beginnen. Heb de afgelopen twee weken al een aantal kaarten gemaakt. Een paar uit een tijdschrift en sommmige eigen creaties.Voor andere weer ideeen op gedaan op google. 
baby kaartje met nieuwe stamp. sketch is van google
babykaartje was uit een tijdschrift maar te lief om niet te maken !

babykaart meisje met mijn nieuwe stickers

En natuurlijk nog wat verhuiskaarten







Geen opmerkingen:

Een reactie posten