donderdag 3 maart 2011

wat een week

Wat een drukke week zit er weer op. Deze week weer begonnen met werken. Van het weekend ook druk gehad. Gelukkig wel tijd gehad om wat te knutselen, alleen niet om te bloggen. Vorige week kleren gekocht voor carnaval. Heb nog een kaartje gemaakt in zwart wit en paars voor een verjaardag ,




ook nog een kaartje waar ik mee begonnen was afgemaakt.  En begonnen met een project voor mijn moeder haar verjaardag maar aangezien zij het vaakst mijn blog leest kan ik daar maar beter geen foto van plaatsen.

kaartje wat ik heb afgemaakt.




Zondag cupcakes gemaakt voor Joop, die moest trakteren op zijn curcuss. Heb de vormpjes gebruikt die ik had besteld voor kerst maar telaat waren geleverd. kon ik toch nog net mijn ijsbeertjes gebruiken. 




En natuurlijk nog een verjaardagskaart gemaakt voor Paul want die was zondag jarig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten