woensdag 1 juni 2011

update

het is alweer eventjes geleden, maar ik heb het deze maand dan ook heel druk gehad. ik moest een hoop inhalen van de kerstactie omdat ik 3 maanden later was begonnen. en dan heb je ook nog de standaard challanges. Maar het is gelukt! ik loop eindelijk niet meer achter. Dus heb ik vanaf nu lekker de tijd. dus maar meteen 4 bloem kaartjes gemaakt. Die wou ik al een tijdje maken maar het is gewoon niet mijn ding. Het is voor de stichting opkikkertje waarvoor ik elke week een kaartje stuur. En dit zijn dan toch veelal oudere dames.Enja oudere dames houden nou eenmaal van bloemkaarten. Dus ik heb er toch maar 4 gemaakt.



het viel uit eindelijk toch wel mee, En nu maar hopen dat de oudere dames het waarderen.
Verder heb ik deze maand nog wat leuke spulletjes gekocht en gekregen.
Ik heb een externe harde schijf om mijn afdrukjes en games op te bewaren. Super handig! en natuurlijk roze!

En dan heb ik eindelijk de stempel gevonden die ik zo graag wou maar nergens meer was! en een sjabloon gekocht voor de cuttlebug en de rondjes voor in de cuttlebug heb ik van jop gehad.

nou deze maand heb ik weer wat meer tijd dus zullen jullie hier mij weer wat vaker zien!

Heel Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten