donderdag 21 juli 2011

pfff..

pff, elke keer vergeet ik te bloggen. dus nu heb ik alweer een hoop om te laten zien. vorige week alvast wat cupcake dummies gemaakt voor op de beurs. ze zijn van gips ! de bovenkant is natuurlijk wel Fondant. deze staan dan op tafel en dan krijgen de mensen de eetbare versie uit de koelkast.



zo kon ik mooi mijn nieuwe pip uitstekers proberen, en de bijtjes wou ik ookal een tijde doen! het was heel leuk om te doen! 

Vandaag een taart gemaakt voor Annie, ze loopt de vierdaagse voor de 6de keer en hoeft alleen morgen nog maar. dus dat verdient natuurlijk een taartje want halen zal ze het nu wel. en is weer is wat anders dan gladiolen. maar die moesten natuurlijk wel op de taart net zoals de vlag van de vierdaagse en een wandelschoen. en natuurlijk hun logo op de zijkant.




Heel Veel Liefs Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten