zondag 16 september 2012

Literatuurbak

hoi hoi,

ik heb weer een klein projectje genaakt voor in mijn hobbykamer. En het was nog wel een project van de magnolia clbdag! hadden geen beter project kunnen verzinnen. Mijn magnolia ink's en andere freubeltijdschriften moesten nog een plekje en die hebben ze eindelijk gevonden:)



De achterkant van de literatuurbak.



De eerste zijkant. Deze was verreweg het moeilijkst!



Natuurlijk een afdrukje van magniolia erop:)


Ook nog een hartje van parels gemaakt.

en natuurlijk 3 strikjes aan de bovenkant.



De voorkant van de bak. Ook weer een magnolia afdrukje.



En de tweede zijkant, die was al wat makkelijker mar nog steeds even puzzelen.
Ik heb een lijntje van kant gemaakt om dingen aan te hangen.



Er hangt een hartje aan met een tekst over creativiteit en mijn rommel :)


En een tag met van alles en nog wat.


en er zit natuurlijk nog een magnolia afdrukje op:)

Veel Liefs Denise

3 opmerkingen: