zondag 9 december 2012

bedankt kaartjes

Ik heb de laatste tijd wel geknutsels , maar elke keer geen tijd gehad om te bloggen. Of dom weg gewoon weer vergeten foto's te maken.

Nu heb ik eindelijk ergens foto's van gemaakt en tijd om te bloggen dus ik laat meteen maar even de kleine bedankt kaartjes zien die ik vandaag heb gemaakt.

 
De kaartjes zijn 5 bij 5 cm. Het zijn dubbelgevouwe kaartjes dus aan de binnenkant is er ruimte om nog een kleine boodschap op te schrijven.

Deze kaartjes zijn super leuk om je restjes mee op te maken. Je kan ze meesturen met je bestellingen ( de meeste dames hebben wel een webshop) of gewoon aan een cadeautje hangen.

Deze kaartjes worden geswapt op swapworkshop maar denk ik dat ik er nog veel meer ga maken in de toekomst.

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten