zondag 28 april 2013

kaartjes

Lekker weer is de scrappapiertjes gepakt en kaarten gemaakt. Het was hard nodig want mijn voorraad was helemaal op:) hier zijn er alvast 4 maar er komen er zeker meer aan:)

 
Als eerste maakte ik dit kaartje voor een achterneefje van Jop die is geboren:) het super schattige olifantje is van mo manning.

 
Daarna nog maar even een meisjes kaart gemaakt. Ook dit sgattige afdrukje is van Mo Manning.

 
ALs derde een kaartje gemaakt van tilda papier met het afdrukje Canary love. Dit was een tijdje geleden een freebie. De naam van het merk ben ik even kwijt.

En als laatste een kaartje met de vertrouwde Magnolia stempel. En het mooie maja papier.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden. En ik ga weer aan de slag mijn voorraad uitbreiden.

Veel Liefs Denise



1 opmerking: