zaterdag 30 november 2013

25 days bofore christmas!

hallo allemaal!

Ik kom ook weer is om de hoek kijken, en om het goed te maken dat ik zo lang afwezig ben geweest heb ik een leuk project bedacht.
De aankomende 25 dagen laat ik jullie elke dag een kerst DIY te laten zien. Zo kunnen jullie meelezen in mijn voorbereidingen voor kerst en wie weet heb jij zelf nog wel iets aan de 25 DIY.

Vandaag is de eerste dag en over precies 25 dagen is het Kerstmis!

We beginnen de 25 dagen  met DIY kerstkaarten, want laten we iedereen alvast een vrolijke kerst wensen!

als eerste een vrolijke kaart met een stempeltje van kraftin kimmie. Het is een simpel design dus zo te maken. hieronder alvast de bijpassende sketch.

Als tweede een kaartje van magnolia, net zo simpel maar weer een heel ander uiterlijk.

het stempeltje is van magnolia en gestansd. je hoeft een stempeltje natuurlijk niet te stansen. je kan er ook gewoon een rondje van knippen.

Veel benodigdheden om zelf kaarten te maken is gewoon te koop bij de action! Zowel de kaarten , vrolijk kerstpapier als stempels zelfs kerst stickers. die je ook kan gebruiken in plaats van een stempel.

Ook de hobby voordeel heeft alles voor kaarten  maken en net zoals de action helemaal niet duur.
Ook de kruidvat heeft een aantal keer per jaar een actie met benodigdheden om kerstkaarten te maken.

Het is heel simpel en bij bovengenoemde winkels zijn de benodigdheden ook nog is goedkoop! dus probeer het is, want wat zegt nu meer dan een kerstwens versturen met een zelfgemaakte kaart.

Veel Liefs Denise

en tot morgen!

2 opmerkingen: