vrijdag 6 april 2012

patchwork

Eindelijk is mijn eerste patchwork dekentje af. En ik weet zeker dat jullie nog veel meer dekentjes van mij te zien zullen krijgen, want wat een leuk werk is dit!
het dekentje is roze met bruin en de stofjes zijn van  stenzo en eline's huis.

in de rechteronderhoek staat de naam van de baby geborduurd ( door mijn schoonmoeder) en net iets daarboven zit mijn eigen gemaakte label. De deken is afgewerkt met een biesbandje. Maar wat een rot werk is dat zeg! Gelukkig een gouden tip van mijn moeder gehad om het biesbandje eerst dubbel te strijken en dan te verwerken,. dus volgende keer moet het vast beter gaan! zoals jullie zien heb ik er ook een bijpassend label doekje bij gemaakt. Er zit ook een koortje aan met klittenband zodat het doekje aan de speen kan.

Zowel het doekje als de deken heeft een lekkere zachte fleece achterkant voor het knuffelen.

De deken en het doekje gaan naar het dochterje van een collega. Ik hoop dat ze het leuk vinden! 

 


    ik heb er nog een papiertje om heen gedaan met de tekst baby en een tag met wat persoonlijke tekst. Ziet het er net wat leuker uit om als cadeautje weg te geven!

ik ben benieuwd wat jullie van het dekentje vinden, laten jullie een berichtje achter?

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten