vrijdag 20 april 2012

Post!

Vandaag kwam er alweer zo een leuke envelop door de bus! Dit keer van Nancy van http://homemadebynancy.blogspot.com/. Via Swapbot hebben wij geruild, ik hoefde haar maar 4 stofjes te sturen met een geadresseerde en gefrankeerde envelop naar mijn adres. En die zou zij dan volstoppen met lapjes.
dit hoefde ik maar te sturen, had er alvast maar een bedank kaartje en wat snoepjes voor hun hond erbij gedaan.en dan nu maar wachten op de envelop terug spannend! En ja hoor vandaag lag die envelop in de bus! En er zat een hoop in, en ik vind alle lapjes stuk voor stuk geweldig! heb met een hoop lapjes dan ookal ideeen!
Veel he? en alle lapjes zijn mooi ! ben er heel erg blij mee dus Nancy nog bedankt! Veel Liefs Denise

2 opmerkingen:

  1. heel erg graag gedaan hoor! ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Denise, ben op jou blog gekomen via lapjes ruil blog, sinds kort heb ik mij daar aangemeld. Wat heb jij veel en interessante hobby's erg leuk om te zien.
    Het baby dekentje vind ik erg mooi geworden, lekker veel roze kleurtjes. En je hebt erg mooie stofjes gekregen met de ruil!!!
    Groetjes en voor morgen een fijne Koninginnedag

    BeantwoordenVerwijderen