dinsdag 9 oktober 2012

Promotie swap

Ik heb eindelijk de promotie swap afgerond, het was voor mij een hele goede manier om te ontdekken wat leuke manieren zijn om mijn zoete lekkernijen te promote. Ik vind het een leuk pakket geworden.


een hele doos vol, ik zal even wat in details laten zien.


Onderop zaten twee doosjes met proef bonbons. Er zitten 4 bonbons in een doosje met allemaal verschillende smaken.


Daarnaast heb ik nog wat losse bonbons verpakt ook die kunnen uitgedeeld worden.


ook koekjes kunnen door de brievenbus dus dat is iets wat eerder via internet besteld zou worden. Dus ook die moesten natuurlijk in de promotiebox.


Verder wou ik graag nog wat promotie materiaal dat wat langer meeging. Want als al het lekkers is opgegeten bleven alleen de visitekaartjes over. Dus heb ik ook nog wat sieraden gemaakt. Natuurlijk wel in Denise's taart enzo style. Dus cupcake oorbellen. Een petit fourtje als ring.


En nog een setje taart oorbellen zodat het toch allemaal bij mijn '' webwinkeltje'' paste.


En nog twee sleutelhangers als afsluiter.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden ! Alle promotie tips zijn verder nog van harte welkom!

Veel Liefs Denise

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, gezellig hier hoor! tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi! Wat ziet je blog er super leuk uit zeg! Je had me een berichtje gedaan over de SWAP... lijkt me super leuk! Wat spreken we af? Anders mag je me ook mailen hoor, info@katreinkunst.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen