woensdag 31 oktober 2012

Swap

Via blogger kwam ik het blog van Katrein kunst tegen waarin zij vroeg of iemand wou swappen. Hier had ik natuurlijk wel zin in ! Via de mail hadden wij afgesproken om 5 items te swappen. Ze heeft de swap ondertussen ontvangen dus ik kan hem hier ook laten zien.



Er zit van alles wat in een lap stof, wat scrap papiertjes, lintjes, wat kinderkaarten die ik van bobeez heb gehad. En ik maakte een fleurig haak etuitje voor haar omdat ze van haken houd.

 
 
Er kunnen meerdere haaknaalden in van verschillende grotes. Natuurlijk heb ik er ook een haaknaald bij gedaan als 5de item.
 
 
En zo ziet het etuitje er op gerold uit, dicht te knopen met het lintje
 
Gelukkig vond ze het een leuk pakket, want dat is altijd weer spannend.
 
Veel liefs Denise
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten