donderdag 8 november 2012

Swaps

De laatste tijd heel wat swaps gedaan en er zijn dan ook al heel wat leuke pakketjes op de mat gevallen! Als eerste had ik een blog swap met Katrein kunst. En haar pakketje viel vandaag op de bus.



Is het geen leuk pakket?? een leuk tasje zit erin  ! een hartje een deurhanger twee koelkastmagneetjes en een cupcake broche. Laat ik nu helemaal weg zijn van cupcakes! ook de 3d stickers zijn hartstikke leuk daar kan ik leuke kaarten of tags mee maken! ze heeft ook nog een hartje gemaakt van tafel zeil. Maar het allerleukste vind ik nog wel de pannenlap met cupcakes!! Ik ben echt weg van die pannenlap! en mijn oude zijn nogal versleten dus hij komt zo goed van pas tijdens het bakken!
Katrein super bedankt voor deze te gekke swap!

Maar niet alleen dit leuke pakket viel op de bus deze week . Eerder ontving ik ookal wat kraam cadeautjes die ik heb geswapt.

 

 
Dit super sgattige uilen mutsje ontving ik van kreatita op swapworkshop! en ze heeft er net weer nieuwe hele leuke mutsjes op gezet dus ik zou zeker even gaan kijken!
 
 

En deze slofjes van maja via beees vielen ook van de week op de mat! Zijn ze niet super sgattig.

ik kreeg er van maja ook nog een kraskaartje bij. Dus nu heb ik weer nieuwe punten om weer een leuke swap mee uit te kiezen!


Alle drie de meiden enorm bedankt voor de leuke post!!

Veel Liefs Denise
 
 

3 opmerkingen: