zondag 13 januari 2013

Kaartje

eindelijk weer is een kaartje kunnen maken! Had geen kaartjes meer over, dus dat werd hoog tijd.

Het afdrukje komt van de nieuwe magnolia collectie with love, en is in gekleurd met derwent potloden.

De hartjes stans is van joy en heb ik met mijn verjaardag van mijn moeder gekregen:)

Dit kaartje doet mee met de 1,2,3 wedstrijd op de magnolia club.

Hier moest je 1 tag, 2 hartjes en 3 plak parels gebruiken.

 
hier een foto met de tag eruit. Was tenslotte een onderdeel van de wedstrijd;)

Ik heb de sketch gebruikt van hobbyshop favoriet. Dus ook graag aan deze wedstrijd zou ik hem mee laten doen.

Veel Liefs Denise

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen