maandag 7 januari 2013

Swappen

Nu zit ik al een tijde op swapworkshop en denk dat ik nu wel kan vertellen hoe het werkt:)


Het is eigenlijk best simpel. Je maakt zelf iets dat je wilt ruilen en dat plaats je op de website met een foto. Je prijst dit artikel een bepaald aantal punten. En mensen kunnen dan jou item kopen.


Als jij jou item verkocht hebt krijg jij die punten op je account en kun je hiermee weer een nieuw item kopen die een ander heeft gemaakt en die jij graag zou willen hebben:)


Het grote voordeel van deze ruilsite vind ik dat je kan zien wat je krijg. bij veel ruil sites maak je een pakket voor elkaar en is het dus altijd maar afwahten of het leuk wordt. Dit heb je zelf uitgekozen dus dat vind je altijd leuk :)


IK heb via Swapworkshop al behoorlijk wat kraamcadeautjes voor mijn vriendin gekocht:)


Ik vind het zeker een aanrader om je hier aan te melden! Swapworkshop kan ook zeker wat nieuwe actieve mensen gebruiken :)


Het enige waar je op moet letten is dat je jouw items goed prijst. De site geeft aan dat 10 punten 1 doller zou zijn. Maar ik prijs ze zelf altijd wat duurder dan de bedragen waar ik ze bijvoorbeeld voor zou verkopen. Ik kijk altijd naar gelijkwaardige items wat daar de prijs van is en dan ga ik daar in de buurt zitten.





Op swapworkshop is nu ook een bag event aan de gang waar hopelijk veel leden een tas gaan plaatsen! Dus dat wordt weer shoppen:)


Misschien dat jullie het leuk vinden om je ook aan te melden:) Zou zeker gezellig zijn:) je kan een referal opgeven en zou het heel tof vinden als jullie mij dan zouden willen opgeven. denisec is mijn naam daar.


Hieronder nog een foto van de dingen die ik al via swapworkshop heb bemachtigd.


IMG_2398.JPG


Twee rompertjes met een afdruk van een bos diertje ( egel en uil) een slabbertje met de tekst.


These fools put my cape on backwards


en een mutsje in de vorm van en uil:)


Ik heb nog wat punten staan dus wie weet kan ik jullie een handje op weg helpen door items te kopen :)

www.swapworkshop.com

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten