zondag 10 februari 2013

knuffel!

Ik maakte vandaag een hele sgattige knuffel. Het patroontje heb ik van Inge Snuffel. Zij heeft echt hele lieve en sgattige patroontjes dus ik zou zeker even op haar blog kijken!


Dit vosje mag hier nog even opgroeien en dan gaat het snel naar Mijn beste vriend en vriendin die samen een babytje krijgen. Het vosje zal dus zeker geen knuffels tekort komen!

Eerder maakte ik ookal een paddenstoelen knuffel voor in het kraampakket.

Het wordt dus een echt woodland kraampakket. En dat past nou precies goed bij het efteling behang op de kamer!

Verder ben ik nog bezig om te kijken hoeveel kraamcadeau's ik uit een strandlaken en een meter stof krijf. En ik kan alvast verklappen dat zijn er een hoop! Maar dat laat ik pas zien als alle restjes stof opzijn!

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten