donderdag 14 februari 2013

Knuffels!

Ik heb eindelijk weer is wat tijd achter de naaimachine gespendeerd. En dit is eruit gekomen.

fox pluchie.jpg

Deze lieve vos is een van de onderdelen van mijn kraam pakket die nu toch echt te groot begint te worden.. Meer foto's volgen nog ;) Ik ben een project gestart hoeveel kraamcadeaus krijg je uit een strandlaken en een meter stof. En dat zijn er heel veel !

De vos heb k gemaakt aan het hand van het patroon van inge snuffel kijk zeker is op haar blog ze heeft hele leuke patronen. Haar uil zullen jullie later nog wel zien ;)

lizzard.jpg

En dit hagedisje maakte ik voor Poekie. Poekie is een goed doel dat handgmaakte knuffels verzamelt en uitdeelt aan kinderen in het zieken huis van gent en leuven op de kanker afdeling, Dus dames als ik zo brutaal mag Zijn heb je tijd en stof over denk eens aan poekie en help mee! De kids zijn er heel blij mee! Vinden jullie het te duur om naar belgie te sturen ? Dan mag je ook mijn adres vragen dan stuur ik het door. Ik Naai nog wel even door voor Poekie tot ik ook echt een doos vol heb om op te sturen :)

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten