maandag 2 december 2013

25 days before christmas Day 3: DIY kerstkrans

Vandaag alweer dag 3 van mijn 25 Days before chirstmas! Vandaag ben ik alvast begonnen met het maken van wat kerst versiering!

Deze leuke kerstkrans van stof kwam ik tegen op pinterest. en hij is helemaal niet moeilijk om te maken!

Dit is hoe je hem maakt:

Je hebt nodig:

kleine strookjes stof. ( ongeveer 3 bij 15 cm)
een klerenhanger
lint


Dus zoek wat leuke lapjes uit! knip er wat kleine strookjes van. ( van de stroken op de foto heb ik er nog heel wat over)
Als je alle strookjes hebt geknipt. ( het leukste is van meerdere stofjes) Dan buig je de klerenhanger om naar een rondje.

Knoop alle stofjes gewoon aan het rondje van de kleerhanger! Als je er een paar hebt dan duw je ze goed tegen elkaar. Net zolang tot de krans vol zit.


Als de krans vol zit  knip je de haak van de kleren hanger af en maakt de krans dicht.  Doe er een lintje om heen en je kan hem ophangen!

Sorry voor de slechte foto's maar ik heb de krans savonds gemaakt. Het was een heel snel werkje want dezelfde avond was de krans al af. inclusief het knippen van alle lapjes!

Veel plezier er mee!

Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten