woensdag 13 april 2011

tijdje terug..

zo het is al weer even geleden dat ik wat heb gepost, heb het de laatste tijd druk gehad met van alles en nog wat. Maar ook een hoop geruild! dus helemaal super iedereen bedankt! heb nu al meer dan 200 afdrukjes!

Natuurlijk ook heel wat meegemaakt. hieronder een paar kaartjes.
lente kaartje in de vrolijke kleuren groen en roze

kaartje met een afdrukje van mijn lievelings merk en misschien ook wel collectie. het is de fairytale collectie van kraftin kimmies en zoals je ziet is dit Roodkapje!

nog een keer dit keer met het labeltje wat er aan de linkerkant uitgeschoven kan worden.
nog een lente kaartje in toch wel mijn favoriete lente kleuren combinatie roze en groen! 

Heb ook nog maar een sleutelhanger gemaakt want vorige keer was ik mijn sleutel van mijn nieuwe fiets binnen 2 dagen kwijt. Gelukkig had ik nog een oud slot en aan dit sleuteltje toch maar een sleutelhanger gemaakt zodat ik hem niet weer zo snel kwijt raak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten