zaterdag 23 april 2011

ze is af!

vandaag de taart afgemaakt! Eerst de stad in gesjeesd voor een nieuw bakblik. Heb de taart gevuld met botercreme van banketbakkersroom. En aardbeien vlaai vulling. (alleen vergeten een foto van te maken) en toen kwam het lastige stuk. Het bekleden. Eerst de fondant gekleurl. En de huidskleur om de taart heen gelegd.
hij zit vol met scheuren en bulten, maar voor mijn eerste echte taart ging het toch wel redelijk! en toen was het natuurlijk de beurt aan het corsett. Je kon de volgende laag fondant gewoon op de taart afsnijden dus dat viel weer reuze mee!  ondertussen is het fondant tussen de tieten ookal gescheurd door het verplaatsen. maar ach is mijn eerste echte taart dus nog een hoop te leren. De tijd viel mij in iedergeval wel mee die ik nodig had.  en dan nu het eind resultaat. ondanks alle scheuren en bulten toch tevreden over mijn eerste taart!

hij is groen met zwart geworden want dat vond mijn broertje mooie kleuren voor lingerie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten