woensdag 9 juli 2014

Gebreide deken

Door het einde van het schooljaar en alle opdrachten die ik daarin nog moest afwerken heb ik helemaal geen tijd gehad. Om over mijn nieuwe challange te schrijven. Ik ben wel al een beetje begonnen dus die houden jullie  nog te goed volgende maand dan maar ;)

Wat ik wel miste tijdens de challenges was dat al mijn blog post daar over gingen en zo kon ik jullie helemaal niet zo goed laten zien waar ik mee bezig ben. En momenteel is dat vooral breien! Ik heb het weer opgepakt. Ik heb bij de zeeman wol gehaald in vrolijke kleurtjes en ben begonnen met een strepen deken.

Ik was alleen de lichtblauw vergeten dus die heb ik er later bij gehaald.

Ik ben begonnen met de deken van arletta's knitting deken op facebook. Elke week post zij een nieuw patroon. Dus elke week kan je weer een streep verder breien, en aan het einde van het jaar is je deken klaar:) Ik ben ingestroomd in streep 12 dus loop wat achter. Maar dat vind ik helemaal niet erg dan kan ik af en toe gewoon is twee strepen breien.

Dit is mijn deken tot nu toe.
ik wordt helemaal vrolijk van deze kleurtjes!

Over een week heb ik vakantie dus dan hoop ik nog veel meer creatieve dingen te laten zien :)

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten