dinsdag 23 september 2014

kaartjes

stiekem ben ik al een beetje met kerst bezig. Ik wil daarvoor altijd veel zelf maken. cadeautjes , decoratie en natuurlijk dus ook kerstkaarten die verzonden moeten worden. En dat zijn er natuurlijk aardig wat. Dus ik ben maar alvast begonnen met de kerstkaartjes.

Dit is het resultaat van een avondje door knippen en kleuren ;)
Het papier is van allerlei lijnen die ik zo natuurlijk weer niet uit het hoofd weet.

met een stempeltje van magnolia

met een stempeltje van lilly of the valley

met een stempeltje van forever friends

stempeltje van kraftin kimmie

stempel van me to you

stempel van wiff of joy ( uit mijn hoofd?)

en een stansje :)
 
Zijn jullie al bezig met de kerstkaarten? of kerst in het algemeen?
 
Veel liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten