zaterdag 4 januari 2014

Dinner planner

Laten we heel eerlijk zijn. Mijn 25 days before Christmas is nou niet echt gelukt.. Ik werd twee weken ziek en liep toen al super achtig met de voorbereidingen voor kerst. ik moest de meeste projecten nog maken. moet je nagaan de tutorials schrijven. Daarom heb ik ook een hoop van de originele tutorials gebruikt. Ook het bloggen ging niet echt lekker. ik kan nog steeds niet op mijn eigen laptop op blogger. Ik zie gewoon niks als ik een bericht wil type. dus ook nu typ ik op mijn vriend zijn laptop. 
Uiteindelijk ben ik nog redelijk ver gekomen met de projecten maken. Maarja in al die drukte en gehaast vergeet je weer van alles een foto te maken, dus de projecten die op de foto staan heb ik hier laten zien. helaas zijn het er nog niet eens de helft. Maar goed ik heb weer veel geleerd voor volgend jaar.

Voornamelijk beter plannen! en veel eerder beginnen. De meeste tutorials moeten eigenlijk gewoon al klaar zijn als je een periode lang elke dag iets wil laten zien. Dus volgend jaar eerder beginnen en wie weet kan ik dan een toffe 25 days before Christmas eindigen.

Voor nu voor iedereen in ieder geval een gelukkig nieuwjaar! Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen door eindelijk weer is kaarten te maken. Daarnaast heb ik tijdens de kerst super leuke kerstboeken gehad. En er wordt hier niet meer gekookt met pakjes en zakjes. Ja dat deed ik al langer maar nu zijn echt de allerlaatste pakjes weggedaan.

En al dat verse eten heeft net iets meer voorbereiding nodig kwa recepten en ook wat boodschappen betreft. Dus daar hebben we wat voor gemaakt een dinner planner.

Zo kies ik een week van te voren al wat ik wil eten. ik heb vele kaartjes met allemaal lekkere recepten. Dus buiten dat ik beter plan, het eten verser en gezonder is ( trouwens ook veeeeeel lekkerder) Probeer ik ook nog is veel meer recepten uit.


En wees nou eerlijk zo een planner ziet er toch ook gewoon heel mooi uit!

Veel Liefs Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten