zondag 19 januari 2014

Give away!

DOE JIJ OOK MEE?
Om dit jaar op een vriendschappelijke en liefdevolle manier te beginnen doe ik mee aan de 'Pay it Forward' (of eigenlijk 'Give it Forward') actie:
De eerste vijf blog volgers die op dit bericht reageren, krijgen ergens dit jaar een verrassing van mij. Het kan van alles zijn: een boek, een kaart, iets zelf gemaakts, gebakken koekjes of een andere (grappige) verrassing.
Je zult je presentje toegestuurd of overhandigd krijgen op een moment dat ik iets tegen kom dat ik bij jullie vind passen, vergeet dus niet je adres te sturen en wat je hobby's zijn waar je van houdt etc. naar Denise_Carlier@hotmail.com

Deze 5 mensen moeten vervolgens dit bericht ook weer op hun status plaatsen (even kopiƫren-plakken) zodat het een web vormt van vriendelijkheid naar elkaar toe. Laten we in 2014 meer leuke dingen voor elkaar doen, zonder bijbedoelingen, maar met het enige doel, een glimlach op elkaars gezicht te toveren en elkaar te laten zien dat we aan elkaar denken!!

3 opmerkingen:

  1. Dan gelijk reageren en ben ik de eerste.. Doe graag mee en ben benieuwd wat je maakt/stuurt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Rosa laat jij nog even je adres achter in mijn mailbox? want anders kan ik niks op sturen.
      Denise_Carlier@hotmail.com

      Verwijderen
  2. Ga hier in Noordhorn (groningen) op een creatieve markt staan, heb ik vorig jaar ook gestaan met een kraam. Groetjes Romana

    BeantwoordenVerwijderen