maandag 20 augustus 2012

Hello kitty SWeet table

Eindelijk was het zo ver, ik heb mijn eerste sweet table mogen maken! En hij was in hello kitty style. Het was veel werk maar wel heel erg leuk om te doen. Eerst het plannen van de tafel wat komt erop hoe moet het staan hoe kleed ik de tafel aan? en dan het materiaal bij elkaar zoeken, en daarna natuurlijk volop in de keuken zoete lekkernijen maken!

En uiteindelijk krijg je dan zoiets!


de foto is niet zo goed want ik was om half 12 savonds pas klaar met de tafel dus toen moest ik nog foto's maken. Maar als het goed is krijg ik nog foto's van de tafel op locatie:)

Op de tafel stond een hello kitty taart


Vanille cupcakes met frambozen toef en witte chocolade snippers. de basis voor de toef is roomkaas


Hello kitty cakepops in de vorm van een hello kitty hoofdje gemaakt van chocolade taart en witte canache ( chocolade room)



Ik was natuurlijk weer vergeten een foto te maken zonder zakje..... dus je ziet het helaas niet goed. Hopelijk krijg ik daar nog goede foto's van!

En als laatste waren er nog witte chocolade bonbons met praline vulling


De Labels op tafel heb ik ook zelf gemaakt. het was echt heel leuk om te doen. En ik was dan ook blij om te horen dat ze erg veel complimenten over de tafel hebben gehad!

Veel Liefs Denise

2 opmerkingen: