zaterdag 25 augustus 2012

hobbykamer update

Ik ben weer druk bezig geweest in mijn hobbykamer. Ik was niet tevreden met de manier waarop ik mijn bakspullen had opgeruimd dus weer helemaal anders gedaan. Daar zal ik binnenkort foto's van laten zien. Maar nu eerst wat foto' van mijn lintjes. Eindelijk heb ik al mijn lintjes opgeruimd, keek er zo naar uit tot dit af was:) En ik vind het er heel gezellig uit zien:)



ik heb een stok opgehangen en daar al mijn rollen lintjes aangedaan. de langere linten die niet op rol zaten zelf opgerold rond de binnenkant van huishoudfolie.



Maar toen de stok vol was had ik toch nog een hoop lintjes over. Dus Heb de rest maar aan een kleerhanger geknoopt en opgehangen.



Ziet er toch vrolijk uit en alles binnen hand bereik:)

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten