dinsdag 14 augustus 2012

Hobbykamer

Zoals julie weten ben ik druk bezigmet het reorganiseren en opruimen van mijn hobbykamer. het is momenteel een enorme bende. Elke keer ruim ik het op maar binnen de korste keren is het toch weer een zooi. Waarschijnlijk omdat mijn opberg systemen niet goed zijn. en omdat ik gewoon te lui ben om na het freubelen meteen op te ruimen. ( ga morgen toch weer freubelen denk ik dan)

Maar dat moet dus veranderen! En ik heb de eerste stappen naar orde gezet. Vroeger bewaarde ik mijn papier in de plastic hoezen waarin je het krijgt als je het koopt. en in 1 grote bak. Heel handig was dit niet. Mijn a4tjes scrappapier lagen dan wel in papier bakken op kleur gesorteerd. maar het lag dus niet bij de rest, en die grote vellen lagen allemaal los door elkaar heen.

Nu kreeg ik van mijn schoonmoeder een papierkast, helemaal blij maar thuis kwam ik erachter dat de 30 bij 30 vellen er wel in de breedte in konden maar niet in de diepte. Gelukkig heb ik een hele handige schoonpa en die heeft de plankjes gewoon wat verlengd.

Dus gister meteen aan de slag gegaan en mijn papierkast ingedeeld. En nu ligt alles bij elkaar in 1 kastje gesorteerd op thema en op kleur.


ik ben er heel blij mee!

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten