vrijdag 24 augustus 2012

Stich cakepops

Aan de hand van de hello kitty sweet table die ik vorige keer liet zien. Heb ik nog een bestelling gehad, Stich cakepops! Natuurlijk zei ik ja, maar wat een bewerkelijk poppentje schijnt dat te zijn zeg! het duurde dan ook veel langer dan ik gepland had. Ik heb eerst alle gezichtjes gemaakt. En alleen daar zit al veel werk in. Normaal heeft Stich ook 5 tanden. Maar ik vond ze mooier zonder tanden. En de tanden kosten heel veel werk dus heb ik de tanden maar weggelaten.

Toen alle gezichtjes en oortjes gemaakt waren van fondant , komt het standaard werk de balletjes rollen , voorzien van een stokje, en dippen:)

Ook dit ging al niet helemaal volgens plan. Ik kreeg de chocola maar niet normaal gesmolten. De lucht was waarschijnlijk te vochtig want de chocola werd elke keer heel dik. Maar uit eindelijk is het dan toch gelukt. Alle balletjes waren blauw.

Alle gezichtjes en oortjes erop geplakt. Maar dan komt het alle oortjes moesten met de hand beschilderd worden met chocola! alle achterkanten van de oortjes moesten natuurlijk ook blauw! en dat was me toch een werk.
Maar uiteindelijk zijn alle stiches af:) en de ontvanger was er heel blij mee:)


hier een paar in totaal waren het er 28:)

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten