donderdag 2 augustus 2012

kaartjes

Eindelijk weer is wat kaartjes gemaakt. Vandaag twee magnoliaatjes gemaakt.
Eentje met roze en rood voor het nieuwe clubje Tilda and friends http://lovelytildaandfriends.clubs.nl/
een heel gezellig clubje! dus zeker de moeite waard om even te kijken en je aan te melden


Deze doet dus mee aan hun wedstrijd en de enige voorwaarde is dat je een Tilda stempel gebruikt. Ik heb gekozen voor stamping tilda.

Het tweede kaartje is voor een hele goede vriendin die zwanger is! het wordt haar eerste kindje dus heel spannend! en dat verdiend natuurlijk ook een kaartje.



Het kaartje is roze en blauw omdat we natuurlijk nog niet weten wat het wordt. De bedeltjes heb ik zelf gemaakt met fimo klei. Dit idee heb ik uit de magnolia ink die staat ook vol leuke ideeen deze maand!

Laats ook nog een kerstkaartje gemaakt met mijn nieuwe kerstpapier:)


Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat!

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten