donderdag 23 augustus 2012

hobby kamer

Weer lekker in de hobby kamer bezig geweest. Ik vond wat oude planken in de schuur en die kan ik natuurlijk goed gebruiken in de hobby kamer:) Ze waren alleen heel lelijk. Dus heb ik besloten om er een stofje om heen te doen. En nu zijn het weer mooie planken!


Het bekleden van planken is niet moeilijk, even de strof strijken en op maat knippen. om de plank vouwen en gewoon vast nieten met het nietpistool. ( of als je die niet hebt netzoals ik gewoon even vast spijkeren)



en de planken hangen nu mooi aan de muur!



Ondertussen is mijn schoonvader ook weer hard aan het werk geweest voor mij (A) hij heeft een heel mooi distresskastje gemaakt uit een oude wijnkrat die ik nog had liggen :)


is het niet een heeel mooi kastje! en de distress past er precies in. Boven op kan ik mijn stempel blokken leggen en mijn distresstool:)

ik ga hem binnenkort nog pimpen met behang. En dan laat ik het uiteraard weer zien!

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten