woensdag 25 januari 2012

Bijna Cupcake potten

Eindelijk heb ik ze gemaakt , bijna cupcake potten. De koekjes en brownie versies heb ik vaak voorbij zien komen maar nog nooit een cupcake pot. Zou toch moeten kunnen dacht ik dus heb ik het geprobeerd. Voor een extra kleurtje heb ik de suiker gekleurd. zien ze er niet vrolijk uit?






elke pot is opgeleukt met lint , labels , tags en een stofje.









op de achterkant staat hoe je de cupcakes moet bereiden.









aan beide potten hangt ook een tag.




En met bijpassende cupcake papiertjes is het toch een leuk cadeautje?





hoop dat jullie ze leuk vinden. Dit weekend helaas geen how to. niet omdat ik het vergeten was, maar wel omdat ik foto's was vergeten te nemen. en een how to zonder foto's is lang niet zo duidelijk dus hoop dit week niet vergeten ondertussen foto's te nemen zodat ik er volgende week weer een how to op kan zetten.


Veel Liefs Denise























































































2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Ik kwam dit van jouw tegen. Heb je toevallig ook nog de ingredientenlijst en hoeveelheid voor die pot?

    BeantwoordenVerwijderen