woensdag 4 januari 2012

nieuwe jaar

als eerste wil ik jullie allemaal een heel gelukkig en creatief nieuw jaar wensen. vorig jaar ben ik met mijn blog begonnen en heb ik periodes gehad dat ik gewoon vergat te bloggen, Dat wil ik dit jaar toch anders gaan doen. heb mij voorgenomen om dit jaar meer te gaan bloggen. vorig jaar heb ik dit blog gemaakt voor kaartjes maar ondertussen maak ik allang niet meer alleen kaartjes. jullie hebben al eerder kennis gemaakt met mijn nieuwe passie taarten maken. En inmiddels doe ik van alles om maar creatief bezig te zijn. 
de eerste kaartjes en taartjes zijn dan ookal weer gemaakt dit jaar. hier alsvast wat creatiefe uitingen van het nieuwe jaar.
een bedank kaartje - het afdrukje is van magnolia de tekst is een rub on en het papier is van Tilda. En het afdrukje is ingekleurd met mijn nieuwe derwent potloden ! en ow wat werkt dat fijn!

een zomaar kaartje- het afdrukje is van bild malarna en ook ingekleurd met mijn nieuwe derwent potloden!
de eerste taart dit jaar is ookal gemaakt. Deze is voor Dannick die 2 word en helemaal weg is van Bumba. ik hoop dat ze een beetje lijken!
Dit is het jaar waarop Jop en ik het gezin gaan uibreiden en wel met een hond! dus ik heb een potje gemaakt voor geld. Zo kunnen we mooi sparen voor de nog te komen hond.

het word een alaskan malamute en zo sgattig zien de puppies er dus uit !

Ik hoop dat ik jullie dit jaar kan inspireren met leuke freubels wil mij meer richten op handige dingen niet alleen kaarten en taarten ( die ook heel handig zijn ) maar meer leuke kleine kadootjes, waar ik dan ook graag een werkbeschrijving bij wil maken. dan hebben jullie er ook nog wat aan !

Heel veel Liefs Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten