donderdag 5 januari 2012

geboorte kaartje

Dit nieuwe jaar maar is begonnen met een geboorte kaartje te maken, ik hoorde gister toevallig dat die nodig gaan zijn dit jaar haha.

het papier is van Tilda en de afdrukjes zijn van magnolia, het schaapje komt uit 2007 en de baby uit 2010

het kaartje doet mee aan de volgende challenges:
elke kaart een feestje daar moest je een geboorte kaartje maken symbolisch voor de start van hun nieuwe blog!
scrap and more  waar je deze maand een sketch moest gebruiken. je moest ook iets gebruiken wat er in hun webwinkel te koop is, je kan daar het mooie papier van tilda kopen die ik heb gebruikt. maar ook de derwent potloden waarmee ik de afdrukjes heb ingekleurd.

dutch magnolia lovers hier moest je ook een geboorte kaartje maken, met een magnolia stempel van minstens 1 jaar oud en veel bling bling. de stempels komen uit 2007 en 2010 en zijn beide van magnolia. op de toverstok en het kleine speldje zitten allemaal glitters. hoop dat het te zien is op de foto.

creative 4 fun had ook een wedstrijd voor januari waarin je een geboorte kaartje moest maken. Dus hier doet het kaartje ook aan mee

Hoop dat jullie hem mooi vinden.

Veel liefs Denise


6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje heb je gemaakt voor deze uitdaging!! Lekker roze is ie geworden!!
    Bedankt voor het meedoen met Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor onze challenge gemaakt! Helemaal supers geworden.
    Wat leuk dat je meedoet en veel succes,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje!
    Bedankt voor het meedoen met onze DML-Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoet kaartje met dit zoete meisje :) Lief kaartje met mooie papiertjes en details.

    Mag ik je vragen of je woordverificatie uit zou willen zetten, dit scheelt veel tijd als je veel reacties achter moet laten ;) Je kunt me eventueel een mailtje sturen (email button op ons blog) dan kan ik je uitleggen hoe.

    Super dat je mee doet met elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke lief kaartje is dit. Leuke stempel en ook het schaapje vind ik erg leuk.
    Groetjes Geertje (Elke Kaart een Feestje)

    BeantwoordenVerwijderen