woensdag 18 januari 2012

Scrap tasje

Vorig weekend kwam mijn bestelling binnen van scrap depot. ik had die leuke tasjes besteld en eindelijk mijn distresser!
Nu moest ik van de week natuurlijk een cadeau tasje maken. Ik heb een tasje gemaakt voor een vriendin ze is ook pas verhuisd en wij gaan binnenkort is bij hun huisje kijken. Dus daar hoort natuurlijk een house warming cadeautje bij. De zeepketting van de vorige post komt erin en de rest van de cadeautjes moet ik nog verzinnen.
hier in idergeval het tasje.
het stempeltje is van Lilly of the valley en ingekleurd met derwent

En dit alles heb ik geknutseld op mijn nieuwe bureau! nu kan ik eindelijk in mijn hobby kamer freubelen. en wat is het heerlijk ! ik ben helemaal weg van mijn kamer en mijn nieuwe bureau. Ik heb een bureau , tafel zeil en bureau stoel van trudi gehad!
lief he van trudi! 

en nu zit ik er dus zo bij !

En trudi had ook nog is allemaal derwent potloden voor mij meegenomen! ik ben er heeel erg blij mee!

Ik hoop dat jullie het tasje leuk vinden en Trudi bedankt!

Veel liefs Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten