woensdag 14 mei 2014

Meimaand bespaar maand: Dag 10 : Recept Tomaten salade

Vandaag at ik biefstuk met aardappeltjes en tomaten salade, ik hou van biefstuk dus af en toe kan ik dat niet laten. Er kwam weer het een en ander uit de tuin wat ik niet hoefde te kopen dus die lekkere biefstuk paste in het budget!

Ik denk dat jullie allemaal wel weten hoe je aardappeltjes en biefstuk bakt.Maar misschien is deze tomaten salade wel nieuw. Dat hoop ik tenminste. Dus dat recept wil ik toch met jullie delen.

Tomaten salade:

ingredienten:

5 tomaten
scheutje olijfolie
1 theelepel oregano
1 theelepel tijm
1 theelepel rozemarijn
1 theelepel dragon
feta kaas


Bereiden:

Snij de tomaten in stukjes. overgiet met olijf olie en voeg de kruiden toe. Roer goed door. snij de feta kaas in blokjes en voeg aan de salade toe. De salade is het lekkerst als de smaken even kunnen intrekken.

Ik heb de salade vandaag zonder feta kaas gemaakt. Ook heel lekker!!

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten