zaterdag 10 mei 2014

meimaand bespaar maand: Tweede week boodschappen

Vandaag Ben ik weer naar de winkel geweest om boodschappen te doen voor de nieuwe week. Ik kreeg de tip op facebook om gewoon 50 euro te pinnen en daar mee te betalen.Maar eerlijk gezegd durfde ik dit toch niet:( Wie weet heb ik volgende week het lef! Voor de recepten deze week ben ik nog eens in het kookboek zonder pakjes en zakjes van Karin Luiten gedoken. Er staan zoveel lekkere recepten in. En ik heb ze nog steeds niet allemaal geprobeerd! Dus we gaan weer wat nieuwe recepten proberen deze week:)
3 dagen eet ik altijd maaltijden uit de vriezer omdat ik op het werk moet eten. En ik had er nog voldoende maaltijden inzitten. Wel zitten er deze week weer maaltijden bij waarvan ik weet dat ik wat over ga houden. Die gaan natuurlijk weer terug de vriezer in als werk maaltijden:)

Dus wat gaan we eten deze week:

Spagetti bolognaise
Snelle viscury
Chinese kippenpoten met rijst
Hutspot
En dan nog wat vriezer maaltijden waar ik dan ook zeker het recept van zal geven.

En wat hebben die boodschappen nu gekost?? Nou we zijn gewoon binnen budget gebleven! Zelfs binnen het budget van 42 euro omdat ik vorige week te veel had uitgegeven! Ik heb zelfs nog geld over ;) Want ik heb deze week maar 40,75 aan boodschappen uitgegeven! We raken gewend aan de challenge denk ik;)

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten