donderdag 22 mei 2014

Meimaand bespaar maand: Dag 18; bonenwokschotel

Vandaag een recept wat ik al eerder op mijn blog had gezet. Maar het is echt een van mijn favoriete recepten geworden, ik kan echt genieten van al die verse bonen. dus at ik het vandaag weer een keertje. en omdat ik deze maand laat zien wat ik nu eet van die 50 euro per week komt dus nog een keer het recept op de blog. Gewoon om de serie compleet te hebben! Dus hierbij een heerlijke bonen wok!



voor 1 persoon pakte ik:
100 gram tuinbonen in peul ( gedopt hou je dus minder dan 100 gram over)
50 gram sperziebonen
50 gram peultjes
50 gram doperwtjes ( ook in peul dus gedopt hou je weer minder over)
1 biefstuk.
Wat runder bouillion
soya saus
knoflook
olie


Verhit de olie in de wok. Wok alle boontjes + knoflook , en blus af met een beetje runderbouillon en soya saus. Houd op hoog vuur. Snij ondertussen de biefstuk in dunne reepjes. Zodra de bouillion en soya een beetje verdampt zijn voeg je de biefstuk toe. wok even mee en blus weer af met runderbouillon en soya saus. Wok nog even op hoog vuur en opscheppen maar. Simpel maar lekker:)

Eetsmakelijk!

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten