donderdag 8 mei 2014

Meimaand bespaar maand: Recept van dag 4

Hallo allemaal!

Vandaag weer een ander recept. Dit recept vind ik zelf erg lekker en is zeker budget vriendelijk. Ik maak het alleen altijd op gevoel. Dus echte verhoudingen heb ik niet. Maar het recept is zo makkelijk dat ik zeker weet dat het toch gaat lukken! Vandaag eten we spinazie pasta:)

Benodigdheden ( wat ik ongeveer gebruik voor 1 persoon)

handje pasta
halve bakje kruidenroomkaas
5 blokken spinazie ala creme ( zelfgemaakt met spinazie uit de tuin, maar gewoon verse spinazie kan ook. Dat gebruikte ik ook op deze foto)
Eventueel 1 stukje kabeljauw. Maar zonder vind ik hem ook erg lekker.
zout en peper

Doen:

Kook de pasta 8 minuten el dente. Giet af. Zet de pasta in de oan terug op klein vuur. Voeg het halve bakje kruidenroomkaas en de spinazie toe. Eventueel kan je nu ook de kabeljauw toevoegen. Bak tot de spinazie saus 1 geheel is geworden ( blijven roeren) en tot de eventuele vis gaar is. Maak op smaak met zout en peper.

En dan is het alweer etenstijd! Eetsmakelijk!

Simpel he ? En bij mij liggen de meeste ingrediƫnten hier altijd wel in huis.

Veel Liefs Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten